3 октомври 2012 г.

Картичка победител в КФП 133



Картичката я направих на един дъх -ей така из между другите:) Всъщност така се случи ,че на следващият ден трябваше да заминаваме на късно септемврийско море-което макар и хубаво ,беше и доста дъждовно:)-оказа се в последствие разбира се ...и такаа...багаж,сакове,билетчето за автобуса и всичко беше в разгара на приготовленията,докато не реших да си почина малко и да посетя вълшебната страна на картичкофуриите :)))- прозорец към моето ново и така зареждащо хоби:)))-там ме очакваше интересното и артистично предизвикателство на Кати -стопанката на Къщичка-http://kakichka.blogspot.com/,в което признавам си имах вече своите два опита ,но стилът-Mixed media-за мен беше напълно непознато и ново нещо-за мое удивление-видях любимото клипче на Кати -което тя благородно беше споделила с всички нас в своята Къщичка ...и толкова се прехласнах и запалих,музата така силно ме удари по главата ,че вече нито багажа нито морето ме вълнуваха -докато не пресъздам идеите които се въртяха в умът ми :)))...И така ...речено-сторено...започнах да майсторя картички -цапах,рязах,печатах,рисувах,писах-направих си нещо като свои дизайнерски хартии-с туша и черната акрилна боичка -първо рязах буквите за първата картичка -после лепих листа от една стара френска книга -която съм пожертвала за моето творчество:)-беше много забавно и определено настана голяма бъркотия ...и така цяла нощ...изобщо не мигнах докато не ги направих-общо 4 картички на веднъж-което за мен е огромно постижение :)...а картичката победител -някак сама си стана между тях...всъщност първоначално идеята ми беше да направя арт картичка с една моя балерина -рисувана отдавна -и ясно си представях ,че трябва да има нещо като шахматна дъска -но някак по-арт и пространствена -и като направих няколко вече готови такива с черната боя -едното така ми заприлича на път или писта,че само колата липсваше -и воала -стана си сама :))) За основа сложих няколко страници от книгата -доста пласта....после от горе вече си бях изрязала за друга картичка от обикновен картон -тухлена стена ,която ми служи за нещо,като печат -напечатах тухличките хубаво за фон,имах и готова картинка на колата -която реших ,че трябва да е като стара снимка и след като я изрязах и залепих,реших,че трябва да я обгоря :)))-все едно се е подпалила от скоростта-ха-ха ;)...по-скоро реших,че така,ще се връзва със стила повече:) ...после добавих малко цвят с обикновен червен тънкописец и писах отгоре , нарисувах кръгчетата и ...ами това е ! ;))) Дано ви е било интересно :) За мен бе голяма чест и привилегия да бъда победител ! Още веднъж -БЛАГОДАРЯ!:)
Пожелавам на всички картичкофурий-прекрасен ден от мен и не стихващо вдъхновение до всевъзможни висоти :)
Очаквам с интерес вашите истории и прекрасни творби :)))

Няма коментари: