7 септември 2017 г.

Картичкофурийско предизвикателство 346 - Обзор

И този път бях изправена пред нелекия избор на картичка победител в предизвикателството ‘Картичка с печати’.
Видях много различни и интересни проекти в различни стилове. Всеки един ми хареса сам по себе си, но този, който ми остана на сърце, както се казва, е картичката във винтидж стил на №6 Бонка Калинчева. Картичката й разказваше история.


Както и очаквах, обаче, за втори път, не можах да не отбележа още един проект ,който много ме впечатли и това е стиймпънк картичката на Жанета Гочева, която също бих искала да зарадвам с нещичко от мен
Благодаря отново на всички за участието.
Elli

Благодаря на Elli за печатното предизвикателство!

Благодаря на всички, които се включиха в него!

Честито на победителката!

№6 Бонка Калинчева ти си и Картичкофурия на седмицата! Можеш да използваш нашият банер в блога си, като добавиш КФП 345 4-17 август 2017г. Ти ще вдъхновяваш останалите участници на 13 октомври 2017г.

Няма коментари: